lauantai 7. heinäkuuta 2018

Babyshowerit

Pari viikkoa sitten minua onnistuttiin vedättämään. Ainakin siis vanhempien pihaan asti. Kerroin instastoryssakin miten vanhempani olivat suunnitelleet että mennään koko perheen voimin vielä lounaalle viimeisenä viikonloppunani Lappeenrannassa ennen kotiinlähtöä. Kuulostaa loogiselta, paitsi aikataulu oli kummallinen kun syömään oli tarkoitus mennä vasta juuri ennen kuin siskoni menee töihin. Noh, laitoin kuitenkin itseni valmiiksi ja vilkuilin jo ruokalistaakin.

Kun pääsimme mökiltä vanhempieni kotipihaan, ihmettelin miksi äiti halusi että menen käymään sisällä ennen ravintolaan lähtöä.. Minullahan oli jo kaikki valmiina! Nousin kuitenkin autosta ja lähdin kävelemään ovelle. Silloin tajusin että tässä on jotain pielessä ja katsoin Matiasta merkitsevästi. Kun astuin sisälle niin talo oli pimeänä ja verhot kiinni. Kun otin pari askeleita niin olohuoneesta paljastui joukko parhaita ystäviäni. Ihan parasta! Saattoi jopa tulla vähän tippa linssiin. Ja hääblogiani lukeneet tietävätkin että minä jos kuka RAKASTAN yllätyksiä. <3

Babyshowerit oli järjestetty ihan minun näköisikseni. Jokainen oli tuonut jotain tarjottavaa ja sitähän riitti! Siskoni oli nähnyt ihan hirveän vaivan järjestelyissä ja koristelussa. Ohjelmakin oli minun näköiseni, ei liian ’lällyä’ ja hempeää vaan hauskaa ja meidän porukan näköistä. Ohjelmassa oli vauvakuvien tunnistamista, ystäväkirjan täyttämistä, lupausten tekemistä ja tietenkin näin kilpailuhenkiselle ihmiselle myös vaipanvaihtokilpailua ja piirrä & arvaa-leikkiä joukkueissa vauva-aiheisilla sanoilla. Muuten sitten vaan juteltiin, syötiin ja vaihdettiin kuulumisia.


Ainiin ne lahjat! Ei tietenkään paras osuus juhlista mutta täytyy kyllä sanoa että sain niin huikeita lahjoja etten edes usko. Siis sellaisia että ihan kuin minun ajatukset olisi luettu niitä valitessa. Moni niistä oli sellaisia minkä hankkimista olin suunnitellut jokatapauksessa, ja osa taas sellaisia mistä olen haaveillut mutta ajatellut että en raaski ostaa. Ihan täydellistä siis!

babyshower lahjat

Ainiin ne lahjat! Ei tietenkään paras osuus juhlista mutta täytyy kyllä sanoa että sain niin huikeita lahjoja etten edes usko. Siis sellaisia että ihan kuin minun ajatukset olisi luettu niitä valitessa. Moni niistä oli sellaisia minkä hankkimista olin suunnitellut jokatapauksessa, ja osa taas sellaisia mistä olen haaveillut mutta ajatellut että en raaski ostaa. Ihan täydellistä siis!
  • Perinteinen vaippakakku
  • Pikkusiskoni itse maalaama, UPEA keinuhevonen. Oon vieläkin sanaton minkä vaivan sisko on tämän eteen nähnyt, ja se sopii täydellisesti vauvan tulevaan huoneeseen. <3
  • Rose in April Joseph-valaisin, jonka osalta oli bongattu että olin osallistunut kyseisen lampun arvontaan Facebookissa ja siksi tiedettiin että kuuluu suosikkeihin
  • Mintunvihreä viltti
  • Philipsin itkuhälytin, pakollinen hankinta eli tämän ansiosta säästyy taas vähän rahaa!
  • Lahjakortti kauneushoitolaan eli hemmottelua minulle
  • Sophie la girafe kortit ja purulelu
  • Ihana Marimekon tasaraita-paita ja nahkainen Baby Wallaby-tuttinauha
  • Paketti jossa lämpömittari, kuumemittari ja niistin
  • Done by deer roikkuva lelu
  • Hevea luonnonkumitutti
  • Kuvista jäi lisäksi puuttumaan vielä yksi pehmopupu sekä UPEA pullo Bollinger-shampanjaa, jolla on ihan täydellistä sitten jossain vaiheessa juhlistaa vauvan syntymää
Mikä näistä on sinun suosikkisi?


babyshower lahjat

babyshower lahjat

babyshower lahjat

babyshower lahjat

babyshower lahjat

babyshower lahjat

babyshower lahjat

Tärkeintä babyshowereissa on minun mielestäni ehdottomasti yhdessäolo tärkeiden ihmisten kanssa ja se, että juhlat ovat omannäköiset. Tässä oli minun kohdallani onnistuttu täydellisesti, enkä kyllä osannut edes odottaa mitään tällaista. Toisaalta, onhan minulla niin huikeita ihmisiä ympärillä että sinänsä tämä ei edes yllätä!

Onko sinulle järjestetty babyshowerit? Mikä niissä oli kaikkein parasta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti